۱۳۸۸ آبان ۱۴, پنجشنبه

تازه ها، بخش دوم

بخش دوم


آن چه به صلاح من است

آن چه به صلاح طبقه کارگر است، به صلاح بشریت است
آن چه به صلاح حزب طبقه کارگر است، به صلاح طبقه کارگر است
آن چه به صلاح کمیته مرکزی حزب طبقه کارگر است، به صلاح حزب طبقه کارگر است
آن چه به صلاح دفتر سیاسی حزب طبقه کارگر است، به صلاح کنیه مرکزی حزب طبقه کارگر است
آن چه به صلاح دبیر دفتر سیاسی کمیته مرکزی حزب طبقه کارگر است، به صلاح دفتر سیاسی حزب طبقه کارگر است

من دبیر دفتر سیاسی هستم
آن چه به صلاح من است، به صلاح دفتر سیاسی است، به صلاح کمیته مرکزی است، به صلاح حزب است، به صلاح طبقه کارگر است، به صلاح بشریت است
بنابراین آن چه به صلاح من است به صلاح بشریت است، از همین رو انسانی و حقیقی است
یک سرمایه دار احمق هم درست همین طور می اندیشد
من سرمایه داری را رد می کنم.


خوب است

خوب است که گاه به گاه با بعضی انسان ها مواجه می شوم. بعد از آن به خود میگویم، انسان من جمله چه شگفت انگیز است. این به تصویرم از جان جان تازه ای می بخشد. بعضی تجربیات با انسان ها تصویر ما را از جهان کدر می کنند.


سفری یه سرزمین نا آشنا

برای ضعف هایم
و برای ضعف های تو
بهایی پرداخته ام

و همه ی آن چه از توانایی دارم
مدیون خویشتن و تو ام

ضعف ها زندگی را جالب می کنند
آن ها ما را منحصر بفرد و حساس می کنند
آن ها به زندگی ما یک دینامیک می بخشند
و اغلب آن ها داستانی را به جریان می اندازند
سفری به سرزمین نا آشنا
با خویشتن نا آشنای خویش آشنا می شویم.


.

۱ نظر:

  1. سلام
    من شعرها و نوشته ها را خواندم بعضی از انها برایم جالبتر بود و بعضی کمتر.در شعرهایت از شعر تصویراز خویشتن ،پل،رویای گرم ،پلور سرخ،معادله ریاضی ،بیشتر خوشم آمد سفری به سرزمین ناآشنارا دوست داشتم ولی مرد نمونه و من های من تا حدودی تم تکراری داشت .از نظر زبانی باید روی زبان شعرهایت کارکنی تا جا افتاده بشود .در مجموع کارهای جدیدت را میپسندم و مثل همیشه دارای ایده های جالب است .موفق باشی قربانت:زری

    پاسخحذف