۱۳۸۸ دی ۲, چهارشنبه

تازه ها، بخش سوم

بخش سوم


و آن ها را دوباره فتح می کنم

خوشحالم
که خانه را ترک می کنم
و قدم در واقعیت می نهم
واقعیتم میهن من است

و خوشحالم
که به خانه باز می گردم
آن جا واقعیت درون منتظر من است
واقعیت درون نیز میهن من است

همیشه این طور نیست
باید گاه به گاه آن ها را دوباره فتح کنم
و آن ها را دوباره فتح می کنم.


و سرانجام

از زمانی که در یک مجله خواندم که عکس های ماهواره ای نشان می دهند که کره زمین با پستی و بلندی هایش بیشتر شبیه یک سیب زمینی است تا یک کره، احساس آسودگی می کنم.
روح من هم بیشتر شبیه یک سیب زمینی است. با پستی و بلندی هایش. کلاف خاطراتم هم بیشتر شبیه یک سیب زمینی است. با پستی و بلندی هایش. زندگی نامه ام هم بیشتر شبیه یک سیب زمینی است. با پستی و بلندی هایش.

و سرانجام روحیه ام هم بیشتر شبیه یک سیب زمینی است. با پستی و بلندی هایش.




تساهل

انتقاد از خود
و تساهل

انتقاد
و تساهل

مشکل
و تساهل

درد
و تساهل

شادی
و تساهل

موفقیت
و تساهل

عدم موفقیت
و تساهل

جای کمتری
برای درماندگی

و حالا که،
پس

درماندگی
و تساهل



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر